Kiciputek: Uroki letniego poranka

środa, 11 czerwca 2014

Uroki letniego poranka


34 komentarze:

  1. Zgiń!!! Wreszcie mogę żyć, bez łamania kości, dreszczy na całym ciele i zimnego potu na stopach (mimo grubych skarpet). Niech żyje lato!!! Zwłaszcza, że trwa w Polsce tylko kilka dni. Przestańcie narzekać!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och.... Zgadzam się! Wczoraj wieczorem było ledwo 16 stopni aż odpalilam ogrzewanie łazienkowe :)

      Usuń
    2. Rzygam zimą! Nienawidzę tejże białej nierządnicy! Lato jest przewspaniałe i trza je doceniać :) Żadne drżenie z zimna pod kocem zimą nie przebije zimnego piwka na łonie natury ;]

      Usuń
  2. Wreszcie ktoś mnie rozumie. Dość już tego lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zimą będzie "zimo wypierdalaj", i weź tu dogódź

      Usuń
    2. Lato: za ciepło
      Zima: Za zimno
      Jesień: Za mokro
      Wiosna: Za umiarkowanie
      'Polaczki'....

      Usuń
    3. Ktoś mnie słyszał marudzącą na zimno?

      Usuń
    4. Dokładnie, wszyscy zawsze narzekają na zmienność ludzi narzekających na pory roku, a tymczasem to tylko podświadoma synteza opinii różnych ludzi, któzy lubią różne pory roku. Jestem z Tobą, nie mogę się doczekać epoki lodowcowej :P.

      Usuń
    5. Ja dochodzę do wniosku, że mieszkanie na jakiejś islandii jest dla mnie - w zimie nieraz wystarczy mi bluza, teraz w sumie też nie jest źle - ja po prostu po głupim spacerze na chodniku skąpanym słońcem wyglądam jak po przebiegnięciu maratonu.

      Usuń
    6. Little Ninja, narzekasz na innych więc w sumie sama jesteś tym 'Polaczkiem' ...nie ma to jak obrażać samego siebie.

      Usuń
  3. Pójdź w me ramiona! Zima najlepszą porą roku <3 Nienawidzę lata, a już szczególnie TAKIEGO. Krok zrobisz i już się pot wręcz leje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobudka o piątej rano, bo słońce. Po zasłonięciu rolety spanie do 10.00, bez możliwości obudzenia nawet przez komunikat "Baza wirusów programu Avast..."
    A zimą kołdra i dwa koce i jedziem z tym koksem - da radę się nawet w 6h wyspać w ciepełku i szczęściu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorko komiksu wyjdź za mnie. Przeniesiemy się na Antarktydę i będziemy żyć z witania turystów i naukowców. =D

    OdpowiedzUsuń
  6. A idź się goń! Wreszcie włączyło się słońce i po raz pierwszy od pół roku wracam po pracy i jeszcze mam na coś siłę, zamiast zawinąć się w kocyk i cichutko sobie zdechnąć na kanapie. A wielka egzema od zimna na obu dłoniach zamieniła się tylko w malutką egzemę od upału na jednej.... No i jest rower :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie zawsze wygrywa zima! Jak jest zimno to można założyć na siebie kilkanaście warstw, gorąca herbatka/kawka/kakałko i wygrywasz życie~ A w taką pogodę, nawet jeśli ściągniesz wszystko z siebie i będziesz chodził nago to i tak Ci będzie gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na czym ona na drugim kadrze opiera ręce? Łóżko skończyło się trochę bardziej w prawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ten moment tuż przed tym, jak kiciputek jebnie twarzą o podłogę.

      Usuń
  9. O jak ja się z tym obrazkiem identyfikuję. Stanowczo upał to nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Identyfikacja z obrazkiem to the max. Codziennie wznoszę dziękczynne modły do ateistycznego boga, że mam taką pracę, iż nie muszę za bardzo wychodzić z domu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Za gorąco, za zimno, w sumie to jest też za umiarkowanie.
    Lubiem lato, jest cieplusio i puki co mogę jeszcze się cieszyć takim eventem, jakim są wakacje. Puki co :)
    Zima moją porą roku, bo urodziłem się w lutym, niestety skóry grubej nie mam.
    http://iv.pl/images/97447734256669633745.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze jak się ma wakacje to może być fajnie...

      Usuń
  12. Cholera, już się chciałem kłócić o feminizm i patriarchalne społeczeństwo, a tutaj takie coś ;_;
    Shame on you, kiciputku, shame on you.

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak najlepsza pora roku to późna wiosna: jeszcze świeżo, rzęśko i swobodnie, a już cieplutko, ale nie gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fle... zima jest obrzydliwa. Nie ma słońca, nie ma witaminy D, wpadam w depresje! Ranek zimą to noc! Ciemno jak wiadomo gdzie... A latem okno zasłonisz, zamiast koca można się zakryć prześcieradłem, kawa - mrożona... i to jest życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co powiesz jeśli będziesz mieć alergie. Nie da się żyć ;_;
      Poza tym jestem chyba jedyną osobą wśród moich znajomych która naprawdę ubóstwia ten zimowy mróz szczypiący policzki :)

      Usuń
    2. Zgadzam się z tym, wolę zimę

      Usuń
  15. jak dla mnie wystarczyłoby, żeby latem słońce nie wstawało już o piątej T_T

    OdpowiedzUsuń
  16. Zima... kojarzy mi się głównie z tym że w nocy mi gorąco(głupie kaloryfery!) lato, głównie z tym samym tylko że nie jest to spowodowane kaloryferami. Dla mnie optymalna jest jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może nie zmniejsz ogrzewanie na noc? I tak siedzisz pod kołdrą, po co się dusić? :)

      Usuń
  17. Tyle ludzi podziela moje zdanie :) ja również nienawidzę lata, a kocham zimę :D Pozdro Ms Kiciputek

    OdpowiedzUsuń
  18. Latem nienawidze tego, że jak idę spać o 5 rano, to już jest jasno :((

    OdpowiedzUsuń
  19. Poranki latem - i zastanawiasz się, po co się w ogóle myłeś, ;--;

    http://juliabezromea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nienawidzę upałów z całego serca, ale.. zimowe poranki? Przecież wtedy wstawanie z łóżka to koszmar. A czasem, jak się ma zajęcia rano, czy coś, to jednak trzeba:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepszy jest poranek, kiedy jest zimno w pokoju:)

    OdpowiedzUsuń