Kiciputek: Funny cats compilation

niedziela, 9 lutego 2014

Funny cats compilation


Najpierw była sesja, później podłapałam trochę zleceń, więc nie miałam ostatnio czasu nic rysować na Kącik. Ale tak się składa, że ten komiksik na Barwach o mojej Krówce wzbudził wśród czytelników dużo sympatii, a niektórzy uskarżali się ostatnio, że coś spada procentowa ilość śmiesznych kotów na blogu. Postanowiłam więc przygotować specjalnie dla Was małą kompilację. Poznajcie Krówkę i Staszka:












Przy okazji - dziękuję wszystkim stu osobom, które zagłosowały na mnie w konkursie na bloga roku :) Niedużo zabrakło, żeby przejść do następnego etapu. Może w przyszłym roku... Ponownie spróbujemy przejąć władzę nad światem.



18 komentarzy:

  1. Co jeśli przed nami władzę nad światem przejmą koty właśnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty już dawno przejęły władzę nad światem przecież. W końcu z internety nie są ich pełne tak sobie, bez powodu ;>
      Gin&PT

      Usuń
  2. Stasio na grzejniku jest urzekający!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotałka tuląca się do pluszowego misia *-* Zostałam opętana uroczością

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiciputku, piękne koty! Chciałam też podziękować za opisany na Barwach Biedy sposób na namówienie kota do spania w innym miejscu (aka "postaw kocie łóżko pod kaloryferem"). Podziałało i kot już mi nie śpi na laptopie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww *umiera z zasłodzenia*

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, tylko nie skaner! Normalnie koszmar senny. na szczęście te wredne bydle będące moim słodkim kotkiem na razie ograniczyło się do niszczenia klasówek rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotałki urocze <3.
    Mogłabyś mi powiedzieć jakiej rasy jest Krówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Krówka jest bezrasowym kundelkiem

      Usuń
    2. Już pokochałam Krówkę. :) Ja mam Kocia, ale też został nazwany "krową" - intencja byla wyraźnie obraźliwa (Vide: http://sajrinka.blogspot.com/2014/06/krowka-na-wypasie.html). Od dzisiaj jednak będę myśleć o Kiciputkowej Krówce i czuć się częścia rodziny (no, daleką krewną :P).

      Pozdrawiamy z Kociem <3

      Usuń
  8. Krówka jest rodzaju męskiego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z miśkiem urocze, kotełek mojej przyjaciółki przytulał się tak do pluszowego kwiatka.

    OdpowiedzUsuń
  10. To zabawne, moja siostra też ma kota o imieniu Krówka, tylko jest to kotka i jest dużo grubsza! :) Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.youtube.com/watch?v=QC-CeQVZlrE
    Twój obrazek powoduje dyskusje na całym świecie, brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bosz, jakie słodziaki. będę płakać.

    OdpowiedzUsuń
  13. https://www.facebook.com/UnpackingtheFword/photos/a.695734210462940.1073741825.340597015976663/779554642080896/?type=1&theater
    ;)

    OdpowiedzUsuń