Kiciputek: Little dog of approval

niedziela, 12 stycznia 2014

Little dog of approval


49 komentarzy:

  1. *Wręcza Kiciputkowi nagrodę wszechzajebistości*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiciputku, mam coraz silniejsze wrażenie, że stanowisz uosobienie poglądów społeczności Tumblra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, tumblr uważa, że jestem rasitką :)

      Usuń
    2. Jakim cudem? :o

      Usuń
    3. Takim cudem, że wszystkie kobiety w moim komiksie feministycznym są białe, co według niektórych ludzi na tumblrze świadczy o moim byciu rastitką.

      Usuń
    4. Kiciputek: pół-kobieta, pół-tumblr

      Usuń
    5. Kiciputku, zauważyłam, że dla tumblra nigdy nic nie jest wystarczająco dobre, mam nadzieję że się nie przejmujesz głupimi zarzutami :)

      inny anonim niż ten wyżej :p

      Usuń
    6. Bo tumblr chce, by pokazywac swiat takim, jaki jest, pod warunkiem, ze sa to Stany Zjednoczone Ameryki Polnocnej.

      Polska przeciez nie istnieje, Niemcy granicza z Rosja bezposrednio.
      (jeszcze inny anon ktory zapomnial hasla swojego blogspota)

      Usuń
  3. A że społeczność Tumblra bardzo często ma dobre poglądy - tak trzymaj, Kiciputku! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. You made my day :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi się tak jakoś miło zrobiło...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okat, to jest najlepszy obrazek Kici ever. A przynajmniej dla wiecznie zdołowanego quasi-emowatego frajera jak ja. Musze sobie kupić pieska i dać mu śmieszną czapkę, żeby pamiętać o tym co tu napisałaś :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Właściwie to potrzeba akceptacji przez innych to coś złego? Mały piesek w śmiesznej czapeczce jest zajebisty, tylko że w razie czego to ani nie z nim będę współpracował, ani nie go będę prosił o pomoc, ani ode mnie będzie mogła zależeć moja przyszłość tylko właśnie od tych złych ludzi którzy mnie cały czas oceniają. : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie brałabym tego komiksu tak na poważnie :) Wiadomo, że tak naprawdę wszyscy tutaj w internecie w jakiś sposób przejmujemy się opinią innych i chcemy kreować sobie jak najlepszy wizerunek, ale czasem, jak się złapie dołka, warto mieć w głowie tego małego pieska w śmiesznej czapce, który uważa, że wcale niczego Ci nie brakuje.

      Usuń
    2. Myślę, że Twoje życie zależy w głównej mierze od Ciebie samego a nie od widzimisię innych, "złych" ludzi. To Ty wybierasz z kim się zadajesz, prawda?

      Usuń
    3. Shaggy, obawiam się że życie nie jest takie proste żebyś zawsze mógł wybrać z kim się zadajesz.

      Usuń
  8. To najpiękniejszy tłusty piesek w internecie x3 Kocham cię, Kiciputku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Doge może się schować przed tym pieskiem : D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę powiedzieć z całą pewnością: Po tym tragicznie tragicznym weekendzie na uczelni ten piesek uratował mi życie.
    Kiciputku możesz czuć się jak super-bohaterka. Ratujesz ludzkość!
    ...Dziękuję, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś najcudowniejszą kobietą jaką może mieć ludzkość. Piesek ratuje ducha i mentalność.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę wydrukować ten pasek i powiesić nad biurkiem. Coś pięknego *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dokładnie z zamiarem napisania tego samego weszłam w komentarze! bo często (codziennie własciwie) o tym zapominam i przydałoby mi się coś co przypomni.

      Usuń
  13. Czy ten piesek to pug? Powiedz, proszę, że to pug. Ten psiak mnie zmobilizował to zostawienia pierwszego tutaj komentarza. Dzieki, Kiciputku. Dawno mnie nic nie wprawiło w tak pozytywny nastrój:)

    P.S. Bardziej podoba mi się nazwa "pug" niż nasze swojskie "mops". Nie wiem dlaczego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też bardziej podoba "pug" - ze względów osobistych zupełnie niezwiązanych z psami. Podobnie mam przy "puffin", chociaż to akurat nie piesek...

      Usuń
  14. Świetne! No tak pies najlepszym przyjacielem człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po przeczytaniu tego paska:
    Teraz świat będzie taki piękny ;__; <3

    OdpowiedzUsuń
  16. no i super :) cieszę się, że podobam sie pieskowi

    OdpowiedzUsuń
  17. ten piesek jest zajebisty! Czy można go sobie skopiować celem ustawienia na tapecie co by zawsze mnie witał przy otwieraniu kompa?

    OdpowiedzUsuń
  18. Przejrzałam całego Twojego bloga i stwierdzam, że jesteś genialna! Rób dalej co robisz, bo robisz to świetnie! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W pierwszej chwili po przeczytaniu komiksu się ucieszyłam, ale zaraz potem zdałam sobie sprawę, że nie może być skierowany do mnie. Bo nawet taki piesek w śmiesznej czapce musi się mną brzydzić.

    Mimetic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek mi właśnie przekazał, że pieprzysz głupoty, bo on Cię uwielbia.

      Usuń
    2. Nie daj sobie wmówić innym że jesteś bezwartościowy,ponieważ oni nic o tobie nie wiedzą i chcą żebyś się jedynie załamał.Masz swoją wartość i powinieneś ją budować. Kiciputek ma racje gadasz głupoty jesteś zajebisty tylko troche miałeś niefart w życiu ja też miałem ale poznałem swoją wartość i już nigdy nie pozwolę by jakiś śmieć mi mówił że nie mam wartości, on jest tutaj jedynym,który nie ma wartości, ponieważ próbuje się przejechać na mnie. Pamiętaj jedno, to kim będziesz zależy od ciebie a nie od innych, nigdy więcej tak o sobie nie mów bo zrujnujesz sobie życie, uwierz też miałem ciężko ale w końcu wstałem i zamierzam żyć pełnią życia i tobie też radze. Tyle chciałem ci powiedzieć,

      Usuń
    3. przepraszam "ucieszyłam" jesteś dziewczyną z góry przepraszam że pisałem do ciebie jako do osoby męskiej. Ale pamiętaj że wszystko zależy od ciebie

      Usuń
  20. Smieszny pies w internetach jako chrześcijański model miłłości i dobra w popkulturze. Opisz na podstawie Jesus Christ Superstar

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam też do mnie fanów fantastyki http://libenti.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż jutrzejsza łacina przestała być zajestraszna. UBUSTFJAM CIEM <3
    Duslawa

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że to nie kot, w tej czapce. Bo kot powiedziałby raczej "Stary... pazury mi czyścić, a nie na zajebistość pozować." :)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://www.dailyfailcenter.com/98161

    kolejny dowód na międzynarodową sławę Kiciputka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A tak bajdełejem, Kiciputku, skoro produkujesz kubeczki... Pozwoliłam sobie dać zrobić kubeczek z państwem Waazoństwem, sztuk 1, słownie jeden, do użytku prywatnego w celu wewnętrznej aplikacji herbaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, to fajowo :D Bardzo mi miło!

      Usuń
  26. To jest najbardziej pozytywny i dający kopa w tyłek komiks, jaki w życiu widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie no... to jest...
    to jest po prostu... ♥

    PS. Gdzie ja byłam, że odkryłam ten blog dopiero teraz? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooo♥ Zawsze wiedziałam, że mopsy są lekarstwem na zło tego świata, ale kiedy mops ma na sobe śmieszną czapkę to jest lekarstwo na smuteczki level hard. Arigatou Kiciputku<3 P.S pisałam o piesku per Mops bo wydaje mi sie, że to mops;D pozdrów lisie sprawy<3
    Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń