Kiciputek: Fitness time

niedziela, 29 grudnia 2013

Fitness time


17 komentarzy:

  1. Wow, rusza się, wow, wow, Kiciputek na piłce, wow.

    OdpowiedzUsuń
  2. To się rusza D:
    ;___;
    Boże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. w Tesco jest. Za 29.90zł xD taniooość~!

      Usuń
  4. Nie chcę się czepiać a poza tym się nie bardzo znam na rysunku, ale na pierwszym "slajdzie" (?) praktycznie nie ma cienia a na gifie wygląda to tak jakby na lewo od postaci Słońce waliło największą mocą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w drugim kadrze to nie cień, to rozpacz.

      Usuń
    2. Haszea, perspektywy też nie uświadczysz, to przecież wszystko umowne jest, przymknij oko ;)

      Usuń
  5. Umarłam xD Druga poza zwala z nóg, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie chodzę na siłownię :D Raz byłam na fitnessie i lud prosty miał ubaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to kolejna smętna próba ukazania bólu istnienia, tak modnego ostatnio? Chodzi mi zwłaszcza o Chatę Wuja Freda. Jakie ciężkie życie, jak ciężko dbać o sylwetkę, wysiłek boli, myślenie boli, tyle bólu w bólu :(
    Jeśli celem tego obrazka nie było pokazanie jak wielką trudnością było dla Ciebie leżenie na piłce to przepraszam, ale jak już wspominałem ostatnio w modzie jest do przedstawiania się jako łamagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jakiej konstrukcji chciałem użyć w ostatniej linijce, naprawdę. Nie ma tu edycji, więc post scriptum: wywalić "do", zamienić "przedstawianie" i "łamagę", przepraszam.

      Usuń
    2. Ćwiczenia na piłce okazały się dużo trudniejszą sztuką niż myślałam i moje z nią wyczyny wydały mi się materiałem na gifa - generalnie w komiksach raczej nie skupiam się na na bólu istnienia, na byciu łamagą już czasem trochę tak, musisz mi wybaczyć :)

      Usuń
    3. No dobrze, ale to już ostatni raz, więc lepiej się pilnuj.

      Usuń
  8. Kiciputku! Co do bycia łamagą przy ćwiczeniach na piłce. mam piłkę od roku. Tydzień temu się dowiedziałam, że istnieje podstawka pod piłkę, żeby to cholerstwo nie latało po całym pokoju. Całe życie w niewiedzy ;_; i bólu jak w coś przywaliłam całym swym jestestwem xD

    OdpowiedzUsuń