Kiciputek: Karoka: pug t-shirt i Tequila

sobota, 16 listopada 2013

Karoka: pug t-shirt i Tequila

Pewnie trochę się powtarzam, ale nie mam ostatnio w ogóle czasu na nowe odcinki, dlatego dzisiaj skrobnęłam sobie tylko kolejny mały rysuneczek z zamkniętej jakiś czas temu serii "what I wore" - a to z tej okazji, że właśnie dotarła do mnie cudowna mopsowa koszulka z karoka.pl - polskiego dystrybutora koszulek The Mountain. Karoka ma miliard świetnych wzorów i fantastyczną jakość, więc polecam, szczególnie, że zaczęły się już przedświąteczne promocje. 

Chciałam jeszcze dodać, że album o Tequili, który tak mi pożera czas ostatnio, jest już dostępny w pre-orderach i można zamawiać tutaj: http://dobrehistorie.pl/book,28.html

 Taka będzie okładka. Typografia w wykonaniu genialnego Michała Oracza :)



A na koniec pozytywny akcent: pomimo czasu udało mi się skrobnąć nowy odcinek Barw Biedy - będzie już dzisiaj wieczorem.



23 komentarze:

  1. tęskniłam za barwami biedy :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, ratujesz mi życie. Miałam takie koszmarne, beznadziejne, upierdliwe pół dnia (w sumie, to mam to pół dnia od jakichś 3 dni) i właśnie sobie myślałam, że w sumie przydałby mi się nowy odcinek BB na naładowanie akumulatorów, bo chyba kogoś uduszę jego własną tchawicą.
    Me modły zostały wysłuchane.
    Dziękuję.
    Naprawdę.
    Jednak istnieją na tym świecie dobrzy ludzie przynoszący światłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Bardzo mi miło, że moje rysunki mogą komuś tak poprawić humor. Mam nadzieję, że dobry humor będzie Ci sprzyjał jak najdłużej. Wielkie dzięki!

      Usuń
  3. Przyrzekam że w pierwszy momencie kiedy studencka bieda mnie opusci chociaz na chwilę, przeznaczę kasę na zakup Tequilli *_* Bo naprawdę cholernie lubię kreskę Kici

    (No i Kicia jest feministką, czyli lewak : D a lewaki muszą sobie pomagać (lewak w sensie lewica, nie że broń))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki :) Mam nadzieję, że Tequila nie zawiedzie!

      Usuń
  4. Twój obrazek o feminizmie trafił na kwejka i jak czytam komentarze facetów, to jestem załamana...
    http://kwejk.pl/obrazek/1950077/feminizm.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, akurat na temat tego komiksu czytałam już rzeczy tak kosmiczne, że kwejk mnie tu akurat nie zaskoczy.

      Usuń
    2. Trafił również na demotywatory! Kiciputek nowym premierem internetów! http://demotywatory.pl/4240430#comments

      Usuń
    3. Trafił również na youtuba.
      http://www.youtube.com/watch?v=QC-CeQVZlrE

      Usuń
  5. Ale Tequille wystawicie tez na allegro cooo?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna koszulka, tylko droga, ale warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jakość jest fantastyczna, wiec nie trzeba się martwić o pranie i kolory i świetnie się nosi :)

      Usuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=QC-CeQVZlrE kiciputku pacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się martwiłam, że masz zamiar zapomnieć o Barwach Biedy, szkoda, że nie weszłam tu wcześniej, wcześniej bym się dowiedziała :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh my, nie wypada mi powiedzieć nic dobrego o tym t-shircie z pugiem, bo w końcu jestem kotołaczką :/ Ale, kurczę, może jednak powiem... Niee, ojciec mnie wydziedziczy. Przykro mi.

    dollinvogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko ładnie, ale czemu na tęczy nie ma jednorożca? To karygodne niedopatrzenie. A koszulka śliczna. Mopsy są fascynujące, tak brzydkie, że aż urocze i ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałąś może "Pana Lodowego Ogrodu" Grzędowicza? Bardzo mi się podobała ta książka, niestety to co RedImp proponuje jako ilustracje do gry fabularnej na jej podstawie to czysta profanacja. Ta beznadziejna gimbazjalistyczno-amatorska kreska typu "mama mówi, że ładnie rysuję" rani me oczy https://www.facebook.com/photo.php?fbid=766081880084171&set=a.434614363230926.119109.415670838458612&type=1&theater W związku z tym mam pytanie. Czy mogłabyś narysować ilustrację, którą mogłabym pokazać tym wszystkim jełopom? Chce pokazać internetom, że nie muszą zachwycać się byle gównem, bo mamy w kraju całą masę zdolnych ludzi. Sama jestem plastykiem, średnio zdolnym i bardzo leniwym, ale nawet jeżeli płacili by mi w "masz do portfolio" nie wypuściłabym takiego shitu. Wyprzedzam pytanie "dlaczego sama tego nie zrobię" - Po prostu wiem, że ty to zrobisz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam czasu rysować ilustracji tylko po to, żeby komuś coś udowodnić ;) Ale mój Daniel robił ilustracje do trzeciego tomu Pana Lodowego Ogrodu. Możesz je pewnie znaleźć na stronie Fabryki Słów. Gdyby tylko ktoś napisał do Daniela w sprawie ilustracji do gry fabularnej to pewnie chętnie podjąłby takie zlecenie.

      Usuń
  12. narysuj potwora gender, buagam :)
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.545314848890381.1073741828.112959915459212&type=1

    OdpowiedzUsuń
  13. No więc ja JUŻ kupiłem Tequilę.
    I czekam niecierpliwie.
    Mam nadzieję, że to jakoś wspomoże i zmotywuje ARTYSTKĘ do szybszego i częstszego stawiania kreski tam gdzie jest to niezbędne.

    DjablI NadalI

    OdpowiedzUsuń
  14. Od czego zacząć tworzenie komiksu? Takiego zeszytowego. Mamy ze znajomymi koncepcję, ale brak jakichkolwiek fundamentów jeśli chodzi o rysownictwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw spiszcie sobie cały scenariusz - przynajmniej na pierwszy zeszyt, plus konspekt następnych. Jeśli brak Wam podstaw "rysownictwa" to albo poświęćcie kilka lat, żeby ogarnąć rysowanie, albo zatrudnijcie sobie rysownika :) Później trzeba komiks po prostu narysować, plansza po planszy - pamiętając o sprawnym układzie dymków tekstowych, marginesach, spadach. Jeśli rysujecie ręcznie, to zeskanować to w rozdzielczości przynajmniej 300dpi, poczyścić i obrobić ładnie na komputerze. Zapisywać najlepiej w plikach tiff. A później to już tylko rozsyłać propozycję wydawnictwom.

      Usuń