Kiciputek: Portfolio

sobota, 28 września 2013

Portfolio


Why so serious?


29 komentarzy:

  1. Hjehje, hjehje, u mnie jest specjalizacja z antropologii sądowej. Dopiero by mieli portfolio...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, czyli gdzie jest taka specjalizacja, bo kiedyś szukałam po necie takiej informacji i wyszło mi że nigdzie.
      JJJ

      Usuń
    2. Ja też jestem ciekawa bo bardzo chciałabym iść i z tego co wiem to najpierw można zrobić biotechnologie/biologie a potem iść na kryminalistykę ale proszę powiedz na jakim kierunku i gdzie masz tę specjalizacje ?

      Usuń
  2. Bolączki studentów kierunków artystycznych wiecznie żywe! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o, facet ma odwrócenie trzewi :D (med student mode: on)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, wiedziałam, że ktoś to napisze :D

      Usuń
    2. Bo to prawda, a prawda boli.

      Usuń
    3. no ale coś na pewno wycieła :)
      ważne że pomogło - jak zwał tak zwał
      gorzej jeśli będzie twierdził że ma wycięty bo następny znachor może już go nie uratować ;)

      Usuń
    4. Boli tylko, jak się nie korzysta z anestezjologa.

      Usuń
  4. Inb4 narzekanie, że znów problemy kobiet i komiks o dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
  5. hehehe dobre xD ale ten wzrok jest przerazajacy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komiks komiksem, a ja tu się cieszę bo przyjeżdżasz na Nawikon! Tyle wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. o ironio. Kiciputkowe pkt programu są w sobotę, kiedy akurat...jestem w Lublinie. Buuu. :(

      Usuń
  7. Dziewczyna ma przerażający wzrok szaleńca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest wzrok szaleńca, to jest po prostu derp.

      Usuń
  8. Nie mogę tego znaleźć, ale przypomniało mi się ultra bezczelne ogłoszenie na forum fotograficznym, gdzie koleś szukał fotografa i kamerzysty na wesele, które było 'ful-ekskluzif' wypasione niemal na miarę amerykańskich celebrytów. Warunki, które należało spełnić, by dostać tę "fuchę", były niesamowite:
    - oczywiście rozbudowane portfolio;
    - żadna tam koszula i spodnie od garnituru na przeciętną kieszeń, tylko wypasiony smoking w pracy obowiązuje;
    - należało zapłacić za catering dla siebie (obowiązkowo) - jak można się domyślić, nie chodziło o 120 zł os. :)
    - samo pstrykanie zdjęć też nie za darmochę. Tak fotograf, jak i filmowiec, musieli uiścić stosowną opłatę za dostąpienie zaszczytu uwiecznienia tak znamienitego wydarzenia. Nie chcę skłamać ile, ale w zasadzie dokładnie tyle chyba powinni jednak dostać, miast to oddawać.
    W zamian otrzymać mieli łaskawą zgodę na umieszczenie cennego materiału w portfolio. :)

    Gość nie napisał, czyj to ślub, więc, jak mniemam, żaden piłkarz się nie żenił.
    W każdym razie screen wątku krążył w internetach długo.

    - Kolczak

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne jak zawsze. Inspirujesz mnie niesamowicie, dzięki. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. OMC

    Oh My Cat ;)

    Boskie
    Takie prawdziwe, że aż medyczne


    Djabli Nadali

    OdpowiedzUsuń
  11. te puste spojrzenie na koncu, takie histerycznie pozytywne :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka jest prawda :(
    http://g2.gangsters.pl/?ref=87811

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiciputek na Nwikonie !!! Zapraszamy do Rzeszowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://i.imgur.com/KXUzgSC.png

    mnie gdy mowa o portfolio zawsze przypomina się ten obrazek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę szczera: twoje komiksy na blogu są o niebo lepsze od Barwy Biedy, pod względem rysunku jak i humoru :) Dawaj częściej takie, odrobina gore nikomu nie zaszkodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, co do humoru, to - nie wartościując - jakaś różnica na pewno będzie, bo Barwy Biedy pisze Ilona. A co do kreski, to przy narzuconym tempie niestety nie mogę się rozpędzić i niespecjalnie odnajduję się w tej stylistyce właściwie od początku. Sypie się dużo słusznej krytyki, ale ani więcej czasu nie uda mi się wyczarować, ani nie chcę w tym momencie zarzucić projektu, ze względu na Ilonę i moje własne samozaparcie. Dzięki za szczerość!

      Usuń
  16. najbardziej prawdziwy ze wszystkich prawdziwości internetu i samego życia nawet... i smutny zarazem :(

    OdpowiedzUsuń
  17. yyyy.... ale wyrostek jest z drugiej strony. Paradoksalnie pokazuje to, dlaczego trzeba zbierać do portfolio doświadczenia i dlaczego nikt jej nie zapłaci za usunięcie śledziony zamiast wyrostka. BTW rysunek i koncept genialny, szacunek za wprawną rękę.

    OdpowiedzUsuń