Kiciputek: Matczyna troska

niedziela, 11 sierpnia 2013

Matczyna troska



Witam wszystkich po długiej wakacyjnej przerwie! Chciałabym móc napisać, że prażyłam się w tropikach,  zwiedzałam autostopem Azję, przepłynęłam samotnie Pacyfik i karmiłam tygrysy w Tybecie, niestety - moje "wakacje" sprowadziły się (i ciągle sprowadzają) do ślęczenia całą dobę nad kolejnymi planszami Tequili. Praca jest przyjemna, ale wyczerpująca, stąd tak mało ostatnio komiksów na Kąciku. Staram się, żeby nowe zobowiązania nie odciągały mnie od tych starszych, mniej "opłacalnych" - jak Barwy Biedy. Niestety czynsz trzeba płacić, piwo pić, a koty karmić. A dzięki nowym zleceniom prawdopodobnie niedługo ukaże się światu kilka moich nowych komiksowych projektów. 

15 komentarzy:

  1. Jak mama nie chce to nam pokaż nowy tatuaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahah! Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. na blogi juz zagladam od jakiegos czasu ale nigdy nie moglam sie zebrac z napisaniem komentarza ;)
    zazdroszcze fajnych wakacji, moze jakas mala fotorelacja? a na tequile czekam, powodzenia z projektami!
    pozdrawiam
    Betty
    betty-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi wakacjami pełnymi atrakcji to była raczej ironia...

      Usuń
  4. Twoi fani pozdrawiają mamę. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio masz taką koszulkę? Też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://koszulkowo.com/pani-domu-p2190.html

      Proszę :)

      Usuń
  6. hahaha jakbym słyszała moich rodziców :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Karmiłaś tygrysy? Hmm... nadal masz obie ręce? A tak poważniej rodzice tacy są. Mój ostatnio pochwalił mnie, że "nie przyczepiam kolejnych gówien do torby" Po chwili ustaliłem, że chodzi mu o przypinki mangowe...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiamy mamę! I prosimy o Ragnara :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiciputku szanowny, jesteś niesamowita. I Dawid też tak swoją drogą. Marzyłam o tatuażu- łapaczu snów i tumbrl mnie informuje że masz taki przepiękny tatuaż. Wszechświat jest naprawdę dziwny ._.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łamanie praw autorskich mnie zachwyciło. Świetne <3

    OdpowiedzUsuń