Kiciputek: Madzia FTW

sobota, 6 lipca 2013

Madzia FTW


15 komentarzy:

  1. Madzia mistrz XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby siostra/przyszła żona Ragnara?
    I czy Madzia wygląda, jakby miała różki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko spinka do włosów, ale dobre skojarzenie :D Madzia to moja kuzynka, ale przyjaźni się z Ragnarem, zabieram ich czasem razem do kina.

      Usuń
    2. Właśnie z ciekawości sprawdziłam, co się stanie, jak się wpisze "Ragnar imię" w Google...

      Usuń
    3. Nie mogłem się powstrzymać i też sprawdziłem.

      Usuń
    4. To się nazywa dobre pozycjonowanie strony:D

      Usuń
  3. No Kiciputek, widzę że przestaliście się bezwstydnie opierdalać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, jaki epicki pocisk!

    Kiciputku, będziesz pisała częściej jakieś dłuższe teksty/artykuły/felietony/notki informacyjne jak ten poprzedni? Cholernie mi się podoba, jak piszesz, a jestem pewna, że masz coś mądrego do powiedzenia - szczególnie jeśli chodzi o malowanie, rysowanie, tworzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pomyślę nad tym, może mój mózg spłodzi jeszcze kiedyś jakiś dłuższy tekst ;) w słowach czuję się mniej pewnie niż w obrazach.

      Usuń
  5. Czy tylko ja widząc nagłówek "MADZIA" czekałam na komiks o śliskim kocyku? Aż się tego wstydam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia na ostatnim obrazku mogłaby zostać sławnym memem, jest aż tak zajebista!

    OdpowiedzUsuń