Kiciputek: Damn you shampoo

środa, 1 maja 2013

Damn you shampoo

Bikini z piany FTW.

18 komentarzy:

  1. Takie prawdziwe, dlatego polecam szampon dla dzieci. Nie szczypie, i można się czuć bezpiecznie podczas tych pryszniców i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piana rozumiem z szamponu. Szamponem myje się włosy. Idąc dalej tym tropem bikini z piany sugeruje ? TAK ! Owłosione piersi ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elementarne, drogi Wats.... yyy... znaczy drogi Kiciputku ;)

      Usuń
  3. Co robisz pod moim prysznicem? Chyba, że to ty się gapisz, kiedy zamykam oczy:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tak przynajmniej trzy razu podczas mycia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego ja się tylko kąpię. Tru story.

    (Nagle przypomina sobie znamienną scenę z Nightmare on the Elm Street.)

    Yyy... nigdy więcej się nie umyję... OoO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaaaa, przypomniałaś, teraz w wannie będzie jeszcze straszniej :(



      Usuń
  6. Po pierwsze primo - trzeba być twardym a nie mientkim.
    Po drugie primo - włosy, które mam już prawie do pasa, myję tylko do tyłu, nigdy do przodu, więc mogę mieć cały czas oczy otwarte.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślałam, że tylko ja tak mam. Boziu, nie jestem sama T_T
    hugahag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kontrolowanie piany to jedna z tajemnych technik kung-fu, którą, na szczęście, mam już opanowaną. Mogę się gapić na zasłonkę ile wlezie, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swoją drogą - znowu zez rozbieżny. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się raz przyczepi, to się trudno pozbyć :)

      Usuń
  10. http://www.youtube.com/watch?v=6PKQE8FM2Uw

    tak mi się skojarzyło

    OdpowiedzUsuń
  11. Można wiedziesz w jakim programie rysujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja jestem dziwna jakaś, bo dopiero jak mi w oczy wpłynie szampon to je mocno zaciskam i nie mogę otworzyć, dopóki ich nie przetrę... Zawsze działałam jakoś na odwrót ^^
    Chwileczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiciputku, where are you?
    (szpan angielskim po maturze)

    OdpowiedzUsuń