Kiciputek: Załóż się.

sobota, 6 kwietnia 2013

Załóż się.


14 komentarzy:

  1. Kiciputek at her finest.

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahah, jak dla mnie możesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie puenta pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Akaana "Stay awesome gotham", a Meekakitty "Mindgeek"

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie możesz jak możesz, niech Cię ktoś powstrzyma xP

    OdpowiedzUsuń
  6. A co!- Zez rozbieżny zawsze cool!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zez rozbieżny jako uniwersalna odpowiedź na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Puenta, nie Puenta, zez rozbieżny - sensem życia ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, puenta genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze są koty z zezem rozbieżnym w Twoim wykonaniu. Więcej filozoficznych, kocich rozkmin! "Po co Ci te wszystkie kupy?", mój ulubiony odcinek ever.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zez rozbieżny jest ważną częścią ludzkiego życia. Co by było gdyby nie było zeza? Zez to metafora istnienia. metafora istnienia istnień istniejących i nie-istniejących. metaforą metafory.
    Zawiera w sobie głębię istnienia, mówi o rzeczach nie-mównych i mównych....
    WOLNOŚĆ DLA ZEZA ROZBIEŻNEGO!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja chciałam powiedzieć, że to urocze, jak Twój facet mówi do Ciebie "kicia". Słodziutkie ;3
    PLUS DLA GOŚCIA! :D

    OdpowiedzUsuń