Kiciputek: Wiosna

wtorek, 16 kwietnia 2013

Wiosna


18 komentarzy:

  1. Oj, złośliwe to, złośliwe... Ale piękne nad wyraz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj złośliwe od razu...prawda szczera , kudłata prawda!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobiety przynajmniej zrzucają swe futra zanim pokażą nogi! Rozpoczął się także sezon na męskie zakrzaczone łydki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwij mnie dziwadłem, ale mnie osobiście kręcą owłosieni faceci. Więc mnie to akurat cieszy :)

      Usuń
  4. Uee, liczylam na grzebien zamiast maszynki :P Gayaruthiel

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyczuwam brak zeza! ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ściąłem długie włosy już w styczniu, nie czekając na wiosnę, 100x lepiej i mycie z 30 minut skróciło się do 3, polecam wszystkim xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istotnie, każdy facet powinien ściąć długie włosy.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. bullshit... każda laska robi to, kiedy wyczuwa seks w powietrzu. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ...lub gdy po prostu idzie na basen. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Cię Kiciputku! Kocham za te cudne, życiowe prawdy, które serwujesz w tak prosty sposób, że nawet mój facet je rozumie!
    Jesteś jednym z jasnych promyczków mojego internetu!
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń