Kiciputek: Odwieczna kocia zagadka

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Odwieczna kocia zagadka


Seriously, dude, what are you doing with all that poop.

Postanowiłam chwilowo skręcić w nieco lżejsze, ale nie mniej ważne, kocie tematy, więc spodziewajcie się jeszcze co najmniej trzech odcinków o kotach.

Koty zawsze dziwnie patrzą, kiedy sprzątam im kuwetę i jak się tak zastanowić to faktycznie musi być dla nich dziwne, kiedy przychodzi człowiek, zbiera wszystkie ich odchody do woreczka i wynosi w jakieś tajemnicze miejsce.

16 komentarzy:

  1. Święta prawda... nie wiem czemu koty srają więcej niż jedzą ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.sfx.co.uk/2012/09/27/frankenweenie-cat-poo-clip/

    tak mi się skojarzyło ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Posmarkałam się ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nic przeciwko kotom. Lubię koty. Mam dwa. Także bardzo się cieszę na odcinki z kotami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbym widziała minę mojego kota...

    OdpowiedzUsuń
  6. A nuż koty te swoje kupki kolekcjonują, a potem chwalą się który ładniejszą zrobił :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Popłakałam się. Moja kicia przyszła dziś do mnie właśnie z takią miną w sprawie sprzątnięcia kuwety ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana Twój komiks jest na kwejku.. popłakałam się ze śmiechu!
    też jestem kociolubna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam 3 koty. co rano mam takie akcje (acz kolwiek po obejrzeniu "Frankenweenie" mój stosunek do kociej kuwety nieco się zmienił przez prorocze kupy zawarte w filmie .___.)
    chciałabym rysować tak jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dotarłam tu - jak się pewnie domyślasz - z kwejka, ogarnęłam całość i zostaję! :) rozbroił mnie ten komiks, moją Pana Kota też. :D ile macie kotów? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tutaj to łącznie cztery :) każdy lokator po jednym

      Usuń
  12. mój kot też zwykle tak patrzył
    ja raczej myślałam, że on mnie kierunkuje - teraz trochę w lewo, teraz w prawo, dooobrze, dobrze ją wytresowałem

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja kota znalazła inne zajęcie - jak tylko sprzątam kuwetkę ona do niej wskakuje i sika, nie wiem, czy chce żeby od razu sprzątnąć, czy po prostu próbuje mi utrudnić zadanie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moje koty z wielką lubością załatwiają się do świeżo wysypanego żwirku, myślę, że to musi być wielka frajda być pierwszą kupą w czyściutkiej kuwecie.

      Usuń
  14. Kochom to. Moje też walą do świeżego żwirku. Mamy dwa. Więc czasem wygląda to tak:

    Rynn kolekcjonuje kupy -> Agrafka wali do świeżego żwirku -> Rynn dodaje od razu świeżą kupę do kolekcji -> Mara przychodzi nasiurać -> Rynn od razu wygarnia siury -> Agrafka przychodzi nasiurać, bo znów czysto...

    OdpowiedzUsuń