Kiciputek: Kącik Poezji Zaangażowanej - Tren na Pustą Lodówkę

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kącik Poezji Zaangażowanej - Tren na Pustą Lodówkę


Kolejny piękny wiersz mojego uzdolnionego poety, tym razem zilustrowany przeze mnie. 

Ogłoszenie parafialne numer jeden: być może nie wszyscy z was mają facebooka, podobno są ludzie, którzy nie mają, więc informuję tutaj, że Revv zmolestowała i mnie do założenia formspringa.
To takie coś, że możecie mi zdać dowolnie głupie pytanie, a ja zobligowana jestem odpowiedzieć, żeby nie wyjść na bucówę.

Ogłoszenie parafialne numer dwa: jak widać na bocznym pasku, założyłam podstronę ze szkicami, tutorialami i screenami z etapów pracy. Enjoy.

5 komentarzy:

  1. Polecam szybko zmienić link do formspringa bo póki co otwiera się obrazek szkicowanika ^^
    Pozdrawiam i powodzenia i życzę by następną poezją była oda do pełnej lodówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, teraz powinno być ok :)

      Usuń
  2. Zero realizmu - studencka lodówka i psujące się jedzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taka studencka, tylko ja tu studiuję :)

      Usuń
  3. dobrze, że nie zaczęło budować domów i nie ogłosiło się niezależną cywilizacją :D

    OdpowiedzUsuń