Kiciputek: #06 Święta

środa, 26 grudnia 2012

#06 Święta



10 komentarzy:

  1. ... i jaki będzie spodziewany efekt? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Że na przykład mi w środku nocy poleci po ogórki w miodzie czy coś...

    Ewentualnie można sprawdzić czy uwierzy, a jak tak, to się fochnąć forever, że uwierzył, bo przecież nie przytyłam aż tak bardzo!

    A tak naprawdę to po prostu for the lulz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedzenie na zawsze najlepsze w święta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że ciąża. Spożywcza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja schudłam kilogram, nie ma to jak się rozchorować w święta, pozdrawiam :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. ps. chyba masz źle ustawiony czas na serwerze, bo jest teraz 23:15 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, faktycznie, jak to można zmienić? Gdzieś w ustawieniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy dodajesz posta to masz z prawej strony różne fajne opcje i m.in. strefę czasową :), Domyślnie jest jakaś egzotyczna.

      Usuń
  8. hmm... nie mam pojęcia, nigdy nie miałam do czynienia z blogspotem. prawdę powiedziawszy sparzyłam się na niejednym serwisie blogowym, więc skończyło się na własnym serwerze i skrypcie wordpress...
    poszukaj gdzieś w ustawieniach, może jest coś w faq, ewentualnie napisz do admina blogspota. Bo nie jestem pewna, czy to nie zależy od ustawień serwera.

    OdpowiedzUsuń